FOTOBLOGGTRÄFF I STOCKHOLM - DEL 1






Alla bilder är tagna med min G12! :)

Dagen började med att jag tog tåget 7.06 från Mjölby mot Norrköping. Väl i Norrköping plockade Magnus upp mig, vi åkte till tvspelsweb och packade bilen full med reflexskärmar, stativ, kameraryggsäckar och andra mindre tillbehör! 

Sedan bar det av mot Stockholm (första bilden). Drack en ramlösa på vägen och provade därmed hur pass bra G12an återgav detaljer. Vilket jag blev väldigt nöjd med, den är suverän!

På fjärde bilden är vi framme och vi står och väntar på att "bloggmänniskorna" ska hämta sina reflexskärmar, under tiden provar jag g12ans zoomegenskaper är väldigt nöjd där också! :)


Kommentarer
Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 | 19:34:44
URL/Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Fatma - Fatmas.blogg.se

Har du sett filmen The Adjustment Bureau? Eller är det kanske en film du vill se? :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback