MIKAELA FAGERSTRÖM



Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm vit&silver 80cm
s 1/400 f/2,8 iso 200


Jag hoppas inte ni glömmer kika in på Mikas blogg ibland? :)
Vi är ju gamla klasskompisar men nu kan man nästan kalla oss partners (tillsammans med Linn då förstås!). Hon är i alla fall en urduktig modell, och jag har ju fått ett antal superbra bilder på henne, det gillar vi så klart! 

Vi kommer säkerligen ha massvis mer fotograferingar tillsammans, så nu tycker jag det är dags att kolla in hennes blogg en liten stund och läsa och få lite perpektiv på vem faktiskt Mikaela är? Eller vad tycker ni? :)


Kommentarer
miika

yeeeyy ;D

2011-06-29 | 22:54:37
URL/Bloggadress: http://miikafagerstrom.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback