AVRIL LAVIGNE - Goodbye Lullaby


Avrils nya skiva!

Alla som känt mig länge vet hur sådant Avril-fan jag är! Jag har nog lyssnat på henne sedan jag var, ja jag vet inte 10-11år kanske? Och jag gillar henne skarpt, och att hon bytt sound sedan hon började är ju både bra och dåligt. Jag gillar hennes nya skiva! Dock har hon gjort bättre. Men skivomslaget?! URLÄCKERT! Ni ser ju ovan, håller ni inte med?

Synd att hon inte kommer till Sverige på denna turné, men jag är glad att jag fick se hennes konsert den 28 juni 2008i Stockholm, grymt! Sitter här och ryser till musiken, det är nice!
Hennes album finns på spotify, lätt värt att lyssna på!

Kommentarer
Emma

Precis! :)

Hänt något kul idag?

2011-03-21 | 21:10:20
URL/Bloggadress: http://emmacb.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback