"Det är med kärlekshistorier som med månfärder - återfärden är krångligast."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di 866
s 1/100 f/6.3 iso 125

Här är nog min absoluta favoritbild på Linette, galet fin!

Har visst missat några dagar här på bloggen, blir lätt så på helger när jag har fullt upp tyvärr. Igår åkte jag till pappa som kommit hem från Israel, han har varit där på jobbresa. Så jag fick se massor bilder från det, han hade badat i döda havet, haha ashäftigt att se! Så jag fick ju lite souvernier, en sjal, en body lotion (som var från märket ahava som grundade sina produkter på döda havet så jag ska prova och se om den är bra för den ska tydligen vara jättenyttig för kroppen), och sedan fick jag en liten glasprydnadsak med en bild på Jerusalem i. Ni vet pappa fick gå samma väg som Jesus när han bar på korset, haha. Det var faktiskt spännande att se alla bilder, intressant!

Kommentarer
fotografOliviaOlsson

Fin fin bild :)

2011-03-09 | 09:10:47
URL/Bloggadress: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback