"Vänskap är som ett bankkonto: man kan inte ta ut gång på gång utan att sätta in något."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Alexandra & Angelica
Utrustning: Canon eos 7D + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/100 f/8 iso 100

Måndagen är avklarad och imorgon börjar praktiken!

Imorgon börjar som sagt praktiken och jag ser fram emot den, det ska faktiskt bli roligt! Men jag tror jag lär vara ganska trött imorgon kväll, tror jag kommer att få gå och stå ganska mycket. Men det löser sig! :)

På torsdag ska jag ha en studentfotografering med min käre vän Amanda som jag inte träffat på evigheter, ska bli skitskojjigt! Bilderna ska vara till för att göra lite reklam för mig, visa att jag också tar studentbilder. Och i utbyte har ju hon fått lite studentbilder, great deal!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback