"Om inte vintern hade funnits, så hade vi inte haft något vi kallar sommar."


Fotograf: Malin (jag)
Styling: Linn
Modell: Åsa
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Nissin Di866
s 1/100 f/7,1 iso 100

Fotograferingen på Ikano gick kanoners!

Vi var mest inne på sisters och fotograferade, vi lånade dock kläder, skor och smycken från, MQ, Street One, Ur&Penn, Scorett och Sisters då! Skitkul! 

Förutom det har jag som jag sa förut, förberett inför morgondagen. Gjort mackor, bränt skivor osv. Idag har jag ingen söndagsångest heller, vilket är skönt! Men det beror ju antagligen på att jag ska göra något roligt imorgon, KOLMÅRDEN! Vi ska ju få åka nya linbanan och gå guidad tur, skitkul ska det bli! ;D

Kommentarer
Linette

TACK för idag! :D Lika duktig som vanligt. Ska bli jäkligt kul att se resultatet! :) Jag har redan kommit på mycket mer på fruktidén. Vi får utveckla den ytterligare efter Kos. ;)

2011-05-29 | 20:17:31
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback