"Livet är det som händer medan du gör upp andra planer."



Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 200

Kan inte bestämma mig vilken av bilderna jag gillar mest, gillar båda!

Jag antar att ni ser att den ena har lite mer färg än den andra. Den är också lite kallare i tonen. :)

Det här är en av bilderna som det faktiskt var meningen att vi skulle ta på Mika, de andra blev bara plus i kanten haha! Som jag förstod det ska Linn förstora upp denna och så en till som vi tog (som ni får se vid ett senare tillfälle) och ha som tavlor när hon flyttar hemifrån. Kan faktiskt bli riktigt snyggt, eller vad tror ni? Kanske borde förstora denna och ha i studion? Vore fräckt!

Kommentarer
Linette

Ja okej, men jag tror jag kan få till det faktiskt! :) Tack för tipset!

2011-11-09 | 15:00:38
URL/Bloggadress: http://linette.nu
QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

nr ett, fan va snygg bild! :D

2011-11-11 | 18:29:12
URL/Bloggadress: http://ngo.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback