"Om du dör i en hiss, kom ihåg att trycka på Upp-knappen."


Tagen av mig och Canon G12!

Tänk vad lite photoshop kan göra, denna bilden var utråkig med knappt några löv på träden och det var grått och tråkigt i hela bilden. De lite varmare färgerna gör iallfall bilden lite behagligare att titta på. :)

Ska snart gå till tåget och åka till Linköping. Där ska jag möta upp Elina för lite julklappsshopping och senare har jag fotografering. Denna dag kommer gå fort!

Nämnde jag förrsten att min borste gick sönder för några dagar sedan? Diadem, scroll och nu borsten.... hoppas att det lugnar ner sig lite nu!

Kommentarer
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-11-26 | 08:39:45
URL/Bloggadress: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback