"Vänskap är som spår i sanden. Det måste ideligen trampas upp,"


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/30 f/2,8 iso 2000

Trots det höga iso-talet är bilden inte så brusig, helt ok tycker jag! :)

Upp och jobba även denna tisdag! Mindre än en månad kvar till min födelsedag. Min önskelista är snaaart klar haha. Ska fundera lite till bara så jag inte missar något. Man kommer ju på massor med saker man ska önska sig och när det väl är dags så har man glömt skriva upp alla dessa saker under årets gång. Så är det för mig iallafall haha! ;D

Kommentarer
Ingrid

Nu kom jag på en till grej!

Kan du inte skicka bilden som du tog på mig till studentskylten, den där när jag slänger med håret, om du har den kvar förstås! Tack :D:D puss o kram

2011-11-08 | 12:51:08
URL/Bloggadress: http://ingb.blogg.se/
Martina

Svar: Ja det saa du ju :D haha

Tack tack tack, det gick jättebra igår! :) <3

2011-11-08 | 17:11:22
URL/Bloggadress: http://martinarylander.blogg.se/
elina - the VIP

nu finns det inga löv kvar längre på träden :( skitgrått och fult.



men du, vart hade du köpt din drömfångare då? :)

2011-11-09 | 10:15:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback