"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."


Åh, nu har ju Linn inspirerat mig till en ny fotografering igen. Idéerna verkligen sprudlar nu, och det känns så skönt att jag känner att jag numera kan ha tid att utföra dem! :)

Dagens humör: Glad, inspirerad
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Jobba, redigera bilder
Dagens frisyr: Det vanliga 
Dagens smink: Det vanliga, foundation, puder, rouge, maskara
Dagens klädsel: Jeansleggings, linne, oversize-tröja
Dagens planer: Jobba, redigera bilder
Dagens materiella vill ha: Nytt objektiv!
Dagens fundering: När jag ska ta körkortet....?
Dagens beroende: Läkerol
Dagens tråkigaste: Att jag är lite trött
Dagens längtan: Eventet på fredag!
Dagens superlängtan: Pengar
Dagens tidning: Extra

Kommentarer
Sanna

Ballt!

2011-10-26 | 13:39:26
URL/Bloggadress: http://sannakumlin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback