"Att förlita sig på sig själv är att fördubbla sin förmåga."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 200

Haha ni kan ju tänka er vilket gympapass det blev för Mika vid denna fotograferingen! ;)
Och mer bilder kommer!


Idag blir det som igår, jobb jobb jobb. Imorgon också, på torsdag ska jag dock redigera lite bilder och grejja hemma. Plugga körkort också. Och skriva önskelista, haha! Var så trött när jag kom hem igår att jag helt glömde det.

Kommentarer
zarah

söt!

2011-10-25 | 10:49:58
elina (the VIP you knoow)

gillar de två senaste poserna, gör bilderna lite coola ^^ och nice med lite mer annorlunda studioposer eller hur man ska säga xD

men, bh:n eller bh-banden förstör det hela lite faktiskt, inte så snyggt ;o

2011-10-25 | 21:47:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback