"I'm not afraid to die. I just don't want to be there when it happens."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 200

Snart är det bara två månader kvar till julafton, haha sjukt ju. Tiden går fort! Ska börja på min önskelista i helgen, jag fyller ju år snart och min släkt brukar alltid börja tjata tidigt om vad jag önskar mig så detta år tänkte jag ligga steget före och skicka ut önskelistan innan någon hinner fråga, haha! :)

(Hoppas jag lyckas, jag har nämligen försökt förut men det är alltid någon som hunnit fråga, haha.)

Kommentarer
Linette

Oh yeah! :D

Det förstår jag - du måste ju dit! :)

2011-10-18 | 15:24:34
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback