"Det som inte tål att skämtas med, det förtjänar sällan att tas på allvar."


Fotograf: Malin (jag)
Styling&Makeup: Linn
Modell: Linette
Utrustning: Canon eos 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di + Reflexskärm 7 i 1 150x100cm
s 1/1250 f/2,8 iso 100

Hoppelihopp!

Idag är det jobb som gäller all day long. Sedan ska jag nog övningsköra, jag är så less på det där körkortet så det finns inte. Men jag kämpar vidare för jag ska ha det!

Och nu har jag kommit på en bra photoshoot, den vore grymt snygg! Måste dock hitta en bra modell till den, Mika får faktiskt vänta ett litet tag nu. Har ju massor redigerade bilder på henne ni ska få se den närmsta tiden. Hm, får fundera på detta lite nu. Vem och när?

Kommentarer
Linette

De väntar på dig! ;)



Kämpa på med körkortet!

Du vet var jag finns... :)

2011-10-04 | 15:02:51
URL/Bloggadress: http://linette.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback