"Growing old is no more than a bad habit which a busy person has no time to form."

Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette
Makeup: Cecilia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/8 iso 200
 
Imorgon är det fredag och sen helg igen.
 
Och de senaste dagarna har känts som höst ute? Usch, vill inte ha höst än. Jag har ju en semestervecka kvar dessutom. Då får det gärna vara fint väder. Min första semster erbjöd ju inte direkt något höjdarväder. Hmm, man skulle bo utomlands. Vart skulle ni vilja bo om ni fick välja vart som helst i hela världen? Jag skulle nog vilja bo i USA, Spanien eller Karibien (som tillhör Amerika?)? Skulle kunna bo på något av dessa ställen året om och komma hem till Sverige på sommaren. Vore perfa!

Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Fin bild!

Svar: Tack, vad roligt att höra! :D
Malin Wallberg

2012-08-15 | 15:17:16
URL/Bloggadress: http://unorman.wordpress.com
Ulrika - Fotograf u.norman

Snygg bild!

Svar: Tack, vad glad jag blir! :D
Malin Wallberg

2012-08-15 | 15:21:58
URL/Bloggadress: http://unorman.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback