"Smärta är visdomens fader och kärleken dess moder."

Fotograf: Malin (jag)
Modell:Doris
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/500 f/2.8 iso 100
 
Åh, lilla Doris på bild. :)
 
Uj uj, har suttit med bröllopsbilder hela förmiddagen och känner att jag faktiskt kommit någonstans denna gång. Skönt, dock är det en hel del kvar.

Nu väntar jag besök från Martina och hennes kompis, vi ska försöka styra upp någon spontan fotografering. Har ju haft sådan otur när jag bokat in fotograferingar hela juli så är så sugen på att fotografera lite så vi ska som sagt försöka styra upp något. Hoppas det blir bra! ;D

Kommentarer
emma

Åh vilken söt vovve!

Svar: Visst är hon! :)
Malin Wallberg

2012-08-15 | 10:22:11
URL/Bloggadress: http://photoandinspiration.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback