EN LÄNGTAN.


Åh denna bild tog jag i april förra året om jag inte minns helt fel. Värmen hade precis börjat komma för att stanna.

Bilden utstrålar värme och det gillar jag. Nu vill jag verkligen ha vår, vill inte ha min tjocka vinterjacka mer, vill ha min skinnjacka. Och converse! Längtar efter att få börja använda converse igen. Hoppas det blir tillräckligt varmt snart. Imorgon är det den 29 februari, skottår iår ju. Alltså är vi inte ens inne i mars och jag hoppas och längtar redan otroligt mycket till våren. Jag brukar inte börja hoppas såhär tidigt, men iår gör jag det. Även om jag nästan är säker på att det kommer att komma åtminstone ett snöfall till. Vad tror ni? När kommer våren på riktigt?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback