"Ju längre tillbaka du kan se, desto längre framåt ser du troligen."


Fotograf: Malin (jag)
Stylist/Makeup: Linn
Modell: Mikaela
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/8 iso 200

Och så var det onsdag, "lill-lördag" och min fredag!

Jepp, imorgon är jag ju "ledig". Jag jobbar inte i Norrköping då men jag kommer jobba med körkortet och mitt framtida företag så helt ledig är jag visst inte!

Av dessa tomtebilder på Mika kommer ni inte få se alla tyvärr, vissa visar lite mycket vilket Mika inte vill lägga ut. Och det är ju helt förståeligt eller hur? Dock kommer jag lägga ut de som inte visar för mycket, som denna ovan och det är ju bättre än inget! Right? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback