"Man ber aldrig om råd annat än för att få sin egen uppfattning bekräftad."


Fotograf: Malin (jag)
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/640 f/2,8 iso 100

Längesen jag faktiskt bara gick en promenad och fotograferade men denna bild är faktiskt ett resultat av det från i fredags! :)


Sitter just nu här med en lite kopp kaffe. Victor och jag ska strax åka och handla. Efter det ska jag bege mig mot studion för en fotografering. Det blir nog skojj! Efter det ska vi nog baka dammsugare. Spännande! Vi har ju gjort det en gång förut och då var de ju inte såååå vackra. Men de kanske blir lite finare denna gång, annars är de väldigt goda så det väger ju upp en hel del! :)

Kommentarer
Jonna Erlandsson

sv: åh! Här finns dom inte i de vanliga affärerna, inte vad jag hittat iallafall! :(

2012-01-29 | 11:56:50
URL/Bloggadress: http://jonnaerlandsson.se/blog
caroline

SV; Haha aa :) har du en atalje eller nåt där du ställer ut bilderna eller va gör du med dom?? <3

2012-01-29 | 17:47:35
URL/Bloggadress: http://guldklimpan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback