"Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar och pessimisten fruktar att det är sant."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette & Josefin
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/50 f/8 iso 200

Sista bilden på Linette och Josefin! Nu återstår några bilder på bara Jossan också, like them!


Längtar till om en vecka då allt är hyfsat klart. Det jag längtar mest efter är att få plocka in i de nya garderoberna. Ih, kommer bli dunderkul!

Nog tjatjat om garderoberna, även om mitt liv just nu faktiskt kretsar kring de där garderoberna. Jaja, förutom att försöka hjälpa till med dem så redigerar jag lite bilder titt som tätt. Och ja, det är ju dessa ni får se här. Igår myste Victor och jag ihop med vår underbart goda fisksoppa och film! Himla trevlans när vi båda kämpat med renovering. :)

Kommentarer
Kalle Hedin

sv; heheh inte en aning ;)

2012-01-22 | 19:30:18
URL/Bloggadress: http://kallehedin.blogg.se/
IsaMarie - Fotografi

Snygg bild denna med!



Oh ja det kan jag fatta. Vi har iof inte heller så stort, och med öppen planlösning så kan inte gömma undan jobbet på ngt sätt. Enda stället man inte märker av de e i sovrummet o badrummet. Känns inte optimalt att ta hit folk just nu:P

2012-01-22 | 20:00:08
URL/Bloggadress: http://isamarie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback