"Var snäll mot människor på vägen upp för du kommer att möta dem på vägen ner."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Linette & Josefin
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/8 iso 200

Och så var det onsdag igen!

Guess what? Jo, det är faktiskt så. Jag och min kaffekopp sitter här som varje morgon och har det trevligt och vaknar till liv efter nattens drömmar. :)

Idag är det inte alls lika dimmigt ute som det var igår. Trodde nästan att det skulle det för det var lite dimma igårkväll. Vädret ändrar sig fort! Har ni dimma eller kanske till och med snö?

Kommentarer
Mary

Sv; Det tycker jag def att du ska göra. Det går på si sådär en nanosekund och smakar sommar ;) Kikat igenom dina foton lite snabbt..helt underbart! Du är verkligen kanonduktig :) Hit kommer jag igen!

2012-01-18 | 07:20:01
URL/Bloggadress: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Louise

Nice bilder!

2012-01-20 | 23:27:26
URL/Bloggadress: http://wizy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback