"Vi är aldrig mer fjärran från det vi önskar än när vi tror oss äga det."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Mikaela
Stylist/Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/8 iso 200

Vaknade för 30-40 minuter sedan, har precis kommit ur duschen och nu ska jag äta frukost!

Äta frukost nu? Var ju sjukt längesedan jag åt frukost vid det här daxet själv! Visst om Victor och jag ligger och drar oss lite extra men själv brukar jag pallra mig upp senast 9! Dock tror jag detta behövdes var dötrött igår och nu känner jag mig ganska utvilad, eller not yet! Frukost och kaffe på det så blir jag nog pigg! ;)

Kommentarer
Neha

Superfin bild:)

2012-01-06 | 14:17:59
URL/Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback