"Det finns tre saker som inte kan döljas: kärlek, hosta och fattigdom."

Fotograf: Malin (jag)
Modell: Evelina & Linette
Makeup: Cecilia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/9 iso 200
 
Andra bilden från vår shoot den 2 juni! Nice!
 
Och idag är dagarna färdigräknade. Idag är nämligen min sista dag innan jag går på semester, min första semester dessutom! Ska bli så himla skönt!

Imorgon är det en fotografering inbokad också, med samma tjejer som ovan. Tror det blir grymt hur vi nu gör. Till en början var tanken att vi skulle vara utomhus men sedan sa de på vädret att det skulle bli regn så då sprack det men nu ser det ut att bli sol? Hmm, som sagt, det blir nog bra hur vi än gör! ;)

Kommentarer
Annika

Så himla läcker bild!

Svar: Tack, vad roligt att höra! :D
Malin Wallberg

2012-07-06 | 13:11:38
URL/Bloggadress: http://bringblingtoeverything.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback