"Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself."

Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 200

Ibland blir man förvånad över vilka överasskningar livet faktiskt kan komma med.
 
Nu är jag iallafall hemma. Efter en fantastiskt rolig resa! Måste verkligen göras om. Har fortfarande inte packat upp allt jag handlat. Men cirka 6 fyllda påsar blev det. Min garderob var ganska välfylld redan innan jag åkte så jag vet inte vart allt ska få plats? Jag får helt enkelt rensa garderoben lite, men det ska jag inte göra förrän när vi kommer hem från Göteborg. För jag hann bara packa upp min väska igår för att idag packa en annan för imorgon drar jag till Göteborg med min älskade Victor och hans päron. Även fast jag nyss var bortrest så känner jag att jag behöver komma bort igen. Ska bli så skönt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback