"Man kan existera i åratal utan att egentligen leva. Sedan ramlar hela livet över en på en enda timme."

Fotograf: Malin (jag)
Modell: Evelina
Makeup: Cecilia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/8 iso 200
 
Jaha ni, lördag 28 juli idag och bröllop står på schemat!
 
Förberedde det mesta igårkväll men har lite kvar att fixa, inklusive mig själv. På bröllop ska man ju se anständig ut! Det svåra är att man ska hitta något bekvämt som är lätt att röra sig i samtidigt som det är lagom fint att bära på bröllopet. Men jag tror jag kör på min virkade vita klänning, den kan ju vara lite lagom att ha på sig, eller vad tror ni?

Kommentarer
Elise

Jobbar inte du och hon linn med varandra längre?
och jag älskar dina bilder också, har följt din blogg länge :)kramkram

Svar: Inte lika mycket som förut, jag samarbetar mer med makeupartisten Cecilia Alf numera. :)Tack, åh vad roligt! Vad glad jag blir! ;D Kramis!
Malin Wallberg

2012-07-30 | 10:17:33
URL/Bloggadress: http://nattstad.se/TMS

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback