"När min ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig."

Fotograf: Malin (jag)
Modell: Sofia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/100 f/8 iso 200
 
Sofia ville ta lite bilder för att framhäva och visa sina tatueringar och här är ett av resultaten, blev ganska snyggt! Eller vad säge ni? ;)
 
Och för att jag inte har något bättre för mig så håller jag på att svara på 100 frågor! Här får ni de 20 första. :)
 
1. Hur gammal är du? 19.
2. Hur gammal känner du dig? Hmm, jag känner mig nog inte riktigt som 19 men inte direkt jätteung heller, haha!
3. Vad har du gjort idag? Ätit och lagat frukost, lunch och middag. Varit i Linköping, redigerat bilder och slöat!
4. Vilken film såg du senast? Jönssonligan får guldfeber.
5. Vem ringde du senast? Oj, måste nog varit Victor eller pappa.
6. Är du besatt av någonting? Besatt och besatt, nja det kan jag inte påstå.
7. Är du rädd för blod? Nja, inte rädd men jag gillar det inte rikigt.
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I vardagsrummet där det finns två soffor, en tv + tv-bänk, mitt skrivbord, två gitarrer, soffbord, matta, en crosstrainer, jisses vad stort vårt vardagsrum verkar?
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Göran Persson, Olof Palme och....?
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej, som kanske märks.
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Oj, svart vitt och brunt kanske?
12. När vaknade du idag? Vid klockan 8 när larmet ringde.
13. Vilken är din favorithögtid? Julen tror jag!
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I något varmt land på en strand, Karibien vore fint!
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Hmm, vet ej.
16. Hur vill du tillbringa din pension? Utomlands!
17. Vad lyssnar du på just nu? Victor som spelar tv-spel.
18. Har du någon gång brutit ett ben? Ja, jag bröt armen på gympan i skolan när jag var typ 8år. Ville inte uppleva det igen!
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Kaffe, juice, brieost, smör och mackor kanske?
20. Vem är din favoritkändis? Oj, kan inte välja en. Björn Gustafsson, Avril Lavigne, Michael Jackson, Johnny Depp osv i denna saliga blandning. ;)


Kommentarer
Annika

Riktigt fin bild!

Svar: Tack! Vad roligt att höra! :)
Malin Wallberg

2012-07-17 | 12:20:43
URL/Bloggadress: http://bringblingtoeverything.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback