"A day without sunshine is like, you know, night."



Hej och hå, idag är det torsdag och jag beger mig mot Köping eller ja Kolbäck heter det ju nu för tiden när kusinen flyttat ut på landet, hehe.

I måndags började det klia i min hals och jag var tvungen att hosta för att det skulle sluta klia. Dagen därpå hade jag ont i halsen eftersom jag hostat så mycket. Igår kom huvudvärken och idag känns det katastrofalt! Huvudet dunkar och hostan kommer och går. Inte kul alls när jag ska åka bort! Kör dock med samma taktik som sist, fyller mig med c-vitamin som möjligen kan bekämpa denna ohyran som trängt sig på hos mig. Ska försöka ta det så lugnt jag kan tillsammans med ipren. Då bör jag överleva även denna helg. :)

Till råga på allt fungerar det inte att ladda upp bilder just nu? Så ni får en från arkivet på Mikaela som är somrig!

Kommentarer
Ulrika - Fotograf u.norman

Snygg bild!

2012-06-07 | 12:01:58
URL/Bloggadress: http://unorman.wordpress.com
Katarina

Grymt snygg bild!

Krya på halsen.

2012-06-07 | 12:24:36
URL/Bloggadress: http://brakatarina.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback