"Jag är inte rädd för att dö, jag vill bara inte vara med när det händer."



Hmm, måste nog också klaga lite på blogg.se och deras nya utssende. Fast jag tror man vänjer sig. Bara väldigt ovant i början eftersom allting är nytt, så många nya funktioner på en gång. Blir lite förvirrad. Dock kommer jag nog inte vara kvar på blogg.se så länge till så jag kommer väl precis hinna lära mig det nya innan jag byter. Höhö.

För övrigt fick jag ett så himla roligt samtal här om dagen. Min semester kommer att börja i Ullared! Tjolahej så skojj! :D

Kommentarer
Madde

vilken vacker bild:D

Svar: Tack! Vad roligt att höra! :)
Malin Wallberg

2012-06-20 | 09:55:37
URL/Bloggadress: http://madeleneenglund.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback