"Ord av uppskattning är en nyckel som passar till många lås."



Nu har det gått några dagar sedan sist jag skrev. Midsommar har hunnit vara och idag är det dags för jobb igen.
Min midsommar firade jag hos svärisarna med Victor så klart. Spel och god mat stod på schemat och dagen blev lyckad!

Igår blev därmed en slappdag men vi var tvunga att handla för den kommande veckan. Vi hann också hälsa på kissarna ute i sommarstugan, mamma och Börje var ju också där. Så där blev det lite kubb och lite mat och gos med katterna. Trevligt trevligt!

Idag står det jobb på schemat. Och imorgon likaså, haha känner att det kan bli lite mycket jobb nu. Men det är inte långt kvar tills jag ska semester så jag står nog ut! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback