"Pengar är som gödsel. De gör endast nytta om de sprids."


Hej och hå nu var det måndag igen!

Drömde att jag tog studenten en gång till inatt. Jag hade liksom min mössa med 2011 på men jag visste att det var år 2012. Jättemärkligt haha!

Nu tror jag att alla skolor har tagit studenten i Sverige?
Norrköping tog ju i fredags så jag såg allt ett och annat flak från jobbet.
Studenten,
kommer vara en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Otroligt lyckad dag! Att få en dag där allting kretsar kring en själv och att veta att man slutar skolan, det är lycka. Jag skulle vilja ta studenten igen, så kul var det! Hela dagen bar på en så mäktig känsla som är svår att beskriva. Att träffa hela tjocka släkten när man springer ut, jag blir nästan tårögd av att tänka på det! Jag blev det då också, haha. Jag vill bära den där vita mössan igen och göra om dagen igen. Åh, härliga student!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback