"Jag kan motstå allt utom frestelse."


En landskapsbild såhär på torsdagsmorgonen.

Yes box, och idag är jag fylld med en helt ny energi. Jag är så glad och så lättad. Trots att jag troligtvis inte kommer få duscha här hemma idag. Det är en vägg kvar som ska kaklas, den svåraste med handfat och duschaggregat på. Så den kommer nog inte bli lagd förrän på lördag. Men oj så fint det blir! Får nog gå till mamma och duscha idag kanske. Vi får se, vi kanske hänger upp plast så att jag kan duscha här hemma. Vilka bekymmer jag har om en dusch. Det är inte varje dag man får planera vart och när man ska duscha, haha!

Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-08 | 14:05:00
URL/Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback