ADAPTERRING?


Fotograf: Jag
Utrustning: Canon eos 450d + Tamron 70-300mm f/4-5.6 Di
s 1/1600 f/10 iso 400

Tänkte bara tipsa er som kanske fått tag på något analogt objektiv till annan kamera eller ett vanligt digitalt objektiv som passar till annan kamera. Jag skaffade mig nämligen en adapterring från tvspelsweb.se som gör att jag bland annat kan använda mig av dessa objektiv. Dock fungerar inte autofokus med adapterring, men för min del gör det ju ingenting eftersom mina är analoga. Läs mer här!

Kommentarer
Ellen

Herregud vilken fin design du har! :O Verkligen jätte fin! :D



Veckans blogg hos mig nu! :D Skulle vara kul om du ville vara med (:

2010-06-19 | 00:31:45
URL/Bloggadress: http://justellen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback