"Den som fruktar döden glädjer sig inte åt livet."


Fotograf: Jag
Modeller: Lincoln
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200


Fotograf: Jag
Modeller: Lykke
Utrustning: Canon eos 450d + Canon EF-S IS 18-55mm f/3.5-5.6 + Nissin Di866
s 1/80 f/6.3 iso 200

Nu var jobbet slut för denna vecka, iallafall på tvspelsweb i Norrköping!
Men det betyder inte att jag kan slappa resten av mitt lov, nej nej tvärtom!

För det är nu fotograferingarna börjar, eller ja imorgon. Kommer bli sjukt kul att typ fotografera konstant torsdag-söndag. Kommer bli intressant. Vissa är betaljobb och vissa inte! Spännande spännande. Idag kommer dock lite av min tid gå åt att redigera bilder sedan jag hjälpte Mathilda med hennes projektarbete. Så jag har det färdigt tills jag kommer simma i alla bilder och redigeringar som krävs, haha men det är bara roligt!

Kommentarer
Viktorija

Har läst din blogg nu i nästan en månad och måste bara lägga in en kommentar och säga att du tar underbara bilder och jag gillar verkligen att läsa din blogg. Den inspirerar mig JÄTTE mycket! ;D



Tänkte också fråga om det kommer in någon/några nya fototävlingar snart kanske? :P

2010-11-03 | 19:23:11
URL/Bloggadress: http://behindthecamera.webblogg.se/
Viktorija

Sv: Det var verkligen inget, vissa personer förtjänar såna kommentarer! ;)

Åhh, så kul! Då skulle jag jättegärna va med! :D

2010-11-03 | 20:03:02
URL/Bloggadress: http://behindthecamera.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback